PARKERENROTTERDAM-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Hoe reserveer ik online?

Via Parkerenrotterdam-airport.nl kunt u verschillende parkeeraanbieders met elkaar vergelijken. Nadat u de juiste vertrek- en aankomstdatum heeft ingevuld ziet u de beschikbare parkeeraanbieders staan met de actuele prijzen. Hier kunt u de prijzen vergelijken en de voor- en nadelen lezen. Bij het reserveren van uw parkeerplaats vult u in met hoeveel personen u reist en met welke auto u komt.

#
Welke datum vul ik bij de prijsvergelijker in?

Als u met uw voertuig aankomt om 22:30 op 18 juni dan is 18 juni de eerste dag dat u betaalt voor het parkeren. Probeer zo exact mogelijk de tijd in te vullen. Het verschilt per aanbieder hoe zij hun prijzen berekenen. Sommigen rekenen met dagdelen en anderen met hele dagen.

#
De prijs wijzigt als ik de aankomst- en/of vertrektijd verander. Hoe kan dit?

De parkeeraanbieders bepalen zelf hoe zij hun tarieven berekenen. Sommigen werken hierdoor met hele dagen terwijl andere aanbieders juist werken met halve dagen. Dit kan van invloed zijn als u de tijd verandert van het parkeren.

#
Welke tijden moet ik bij het boeken invullen?

Wanneer u de Shuttle service gebruikt, dan geeft u de tijd op dat u verwacht op het parkeerterrein aan te komen. Voor de reis naar het vliegveld vanaf de parking zal ongeveer een half uur duren. Als u deze tijd aanhoudt, dan zult u niet krap in de tijd komen te zitten. Voor de terugweg vult u de tijd in dat u verwacht klaar te staan om te worden opgehaald vanaf het vliegveld. Bij Valet service vult u de tijd in dat u aankomt op het vliegveld. Voor de terugkomst vult u de wederom de tijd in waarop u denkt klaar te staan op het vliegveld van Rotterdam. Dit is vaak 1 uur na het landen. Beperk zoveel mogelijk de wachttijd door direct na het landen contact te zoeken met de parkeeraanbieder.

#
Heb ik mijn reservering succesvol afgerond?

Nadat u de stappen heeft doorlopen en de betaling voldaan, wordt de reservering automatisch doorgezet naar de parkeeraanbieder. Hier krijgt u een bevestiging van per e-mail. Maak bij het reserveren een gratis account aan. Hiermee kunt u de contactgegevens van uw parkeeraanbieder terugvinden en uw gegevens bekijken. Geen bevestiging ontvangen? Log dan in op uw account en verzend opnieuw de bevestiging of neem contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u vriendelijk in een e-mail uw gegevens te zetten met daarbij uw vraag. Is dit op de dag van het parkeren? Neem dan contact op met de parkeeraanbieder.

#
Is het mogelijk om te reserveren zonder vluchtgegevens?

Het kan voorkomen dat u nog niet al uw gegevens heeft van uw vlucht. Wij snappen dat het handig is om vroeg uw parkeerplaats te boeken en vast te hebben staan. Daarom kunt u ook al reserveren zonder de vluchtgegevens. De tijden die u invult zijn slechts indicatief. Zodra u bericht heeft van de vliegmaatschappij kunt u ons een e-mail sturen met daarin de tijden van uw vlucht.

#
Zijn er nog parkeerplekken beschikbaar?

Nadat u de aankomsttijd en vertrektijd van de juiste dagen heeft ingevuld krijgt u een overzicht te zien met alle parkeerlocaties die nog een parkeerplaats vrij hebben. Dit overzicht is altijd actueel met de juiste prijzen en locaties.

#
Wanneer kan ik het beste boeken?

De goedkoopste parkeerlocaties zijn vaak als eerste weg. Daarom kunt u het beste er vroeg bij zijn. Vooral tijdens de vakantieperiodes zijn vaak alle parkeergarages vol. Op de dag zelf een parkeerplek regelen is erg moeilijk. We raden daarom aan om minstens 1 week voor de vlucht uw parkeerplek te boeken. Het is al mogelijk om direct een parkeerplaats te boeken nadat u uw vlucht geboekt heeft.

#
Is het mogelijk om meerdere auto’s tegelijk te reserveren?

Bij het reserveringsformulier kunt u aangeven met hoeveel auto’s u komt. Als dit aantal tussendoor is verandert, stuur dan een e-mail met uw gegevens en de wijziging naar contact@parkcare.nl.

#
Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Kan dit?

U kunt een wijziging doorgeven door een e-mail te sturen naar contact@parkcare.nl. Wij verzoeken u om in die mail uw gegevens en de wijziging door te geven. Ook kunt u contact opnemen via het contactformulier bij de klantenservice. Mocht u afzien van uw reservering dan kunt u via uw account op ParkCare uw reservering annuleren. Voor de terugbetalingsregeling verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op het reserveringsformulier.

#
Klopt het dat ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?

Nadat u uw reservering heeft afgerond ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging via de e-mail. Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen in uw mail- of spambox dan kunt u proberen in te loggen op uw ParkCare account. Hier kunt u opnieuw de bevestiging verzenden en uw gegevens inzien. Neem contact op met de klantenservice als u geen account heeft.

#
Ik wil met een andere auto komen dan ik heb opgegeven. Wat nu?

Als u op de dag zelf besluit om met een andere auto te komen dan neemt u contact op met de parkeeraanbieder. Zij zullen dan het kentekennummer veranderen. Mocht u al eerder weten dat u met een andere auto komt, dan kunt u een e-mail sturen naar contact@parkcare.nl. Zet hierin uw gegevens en het kenteken van de auto die u wilt parkeren.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe