PARKERENROTTERDAM-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Parkeren

#
Parkeer ik altijd overdekt?

Dit is afhankelijk van de parkeerlocatie van de parkeeraanbieder. Niet alle aanbieders hebben een overdekte parkeergelegenheid. Het kan voorkomen dat een parkeeraanbieder overdekte en open parkeerplaatsen aanbiedt. U kunt tijdens het reserveren aangeven voor welke optie u kiest.

#
Uit welke parkeervormen kan ik kiezen?

We bieden vier verschillende vormen van parkeren. U kunt kiezen tussen de Shuttle service, Valet service, Park & Walk en Park, Sleep & Fly. Bekijk hier wat de voor- en nadelen zijn per parkeervorm.

#
Ik heb vertraging en kom later aan bij het parkeerterrein. En nu?

Vertraging is altijd vervelend. Laat het de parkeeraanbieder op tijd weten dat u iets later aankomt. De contactgegevens staan in de reserveringsbevestiging.

#
Wat moet ik doen als mijn vlucht vertraging heeft?

De parkeeraanbieders houden over het algemeen in de gaten of vluchten vertraging hebben. Neem voor de zekerheid contact op met de parkeeraanbieder. Zij kunnen hier dan rekening mee houden. Het telefoonnummer van de parkeeraanbieder vindt u in uw account op ParkCare en in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen.

#
Hoeveel tijd moet ik rekenen vanaf de parking naar het vliegveld?

Bij Valet parking rijdt u direct naar de luchthaven en hoeft u niet zelf uw auto te parkeren. Een parkeermedewerker zal uw auto overnemen en eventueel een voertuig inspectie uitvoeren. Dit zal ongeveer 5 minuten duren. Maak altijd zelf nog foto’s en/of een filmpje van uw auto als de parkeermedewerker dit niet doet. Zo heeft u altijd bewijs van de staat van uw auto voorafgaand aan het parkeren.Wanneer u gebruikmaakt van Shuttle parking parkeert u zelf uw voertuig. Een shuttle bus zal u na het parkeren naar Rotterdam Airport brengen. Reken voor de reis van de parkeerplaats naar het vliegveld gemiddeld een half uur. Hiermee bent u altijd op tijd bij de terminal.

#
Kan ik als mindervalide ook gebruikmaken van de parkeermogelijkheden?

Er zijn drie opties waar u gebruik van kunt maken. Bij de Valet service rijdt u direct in uw eigen voertuig naar de luchthaven van Rotterdam. U kunt de Shuttle service gebruiken mits uw rolstoel ingeklapt kan worden. Bij de parkeervorm Park & Walk hoeft u niet in een shuttle bus te zitten. U kunt direct naar de gate rijden.

#
Wie moet ik benaderen bij schade aan mijn auto?

Het komt gelukkig niet vaak voor dat een auto schade oploopt tijdens het parkeren. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zetten de klacht door naar de desbetreffende parkeeraanbieder.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe